Utmanad av Anna-Carin !

Jag har blivit utmanad av Anna-Carin

Svara med bara ett ord:

Var är din mobiltelefon? Soffan
Var är din (o-)äkta hälft? Jobbet..
Ditt hår? Uppsatt
Din mamma? Kort
Din pappa? Lång
Syskon? Lagom
Bästa du vet? ArvidCarl-Henrik :)
Din dröm inatt? Ingen(?)
Din dröm/ditt mål? Omtyckt
Rummet du är i? Vardagsrummet
Din hobby? Familjen
Var vill du vara om 6 år? Hemma
Var var du igår kväll? Hemma
Vad du inte är? Elak
En sak du önskar dig? Headset
Var du växte upp? Ljustadalen
Det sista du gjorde? BirstaCity
Dina kläder? Rena
Din TV? Platt
Ditt/dina husdjur? Inga
Dator? Seg
Ditt humör? Bra
Saknar någon? Carl-Henrik
Din bil? Audi
Något du inte har på dig? Kofta
Favoritaffär? IKEA
Din sommar? Varm
Älskar någon? Två :)
Favoritfärg? Svart
När skrattade du senast? Nyss
När grät du senast? vetej

Jag utmanar alla mina bloggande läsare =)




Postat av: Modern.......

Men HALLÅ.....vadå din mamma kort..jag vet att din mamma är 170..det är inte kort..så det så..ändra genast i din lista...............

2008-11-27 @ 23:11:16
Postat av: Frida

Hurru "modern"

Är du en Modebloggare, eller pysslar du med Mode?

Antar att du tycker att du är Modern...inne alltså..



Jag vet nog mer om min mamma än du ! Hon är jättekort. pytteliten faktiskt... typ 130cm...



Så det så :-)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits