provsover nya soffan....

God morgon!

Vet ni vem som somnade i soffan igår ?  :)
JAG !  Lääänge sedan jag sov i en soffa... känns dock som om det kan bli en vana :)
Sååå skönt.

Nu ligger lillprinsen och provsover soffan..

Ser rätt skönt ut !

Min stora prins ligger i sängen och sover... Varför sover inte jag??


Ute faller snön... är det inte lite tidigt?
Ser iaf. jättefint ut.. ska försöka fota sedan..

Dagens planer för oss:
* Hyra en jätteborr (lampa som skall borras upp i taket)
* Köpa mat på Ica Maxi (jättemkt som skall shoppas, kul!)
* Göra Tacos!
* Städa, plocka, diska, tvätta.

Imorgon ska jag och Arvid vara ensam hela dagen :(
Carl-Henrik har match i stockholm..
Men men...går nog bra ... tråkigt utan honom bara..

Hej hej så länge/Frida

Lite bilder från när vi var hos min syster i Stockholm..

Emma äter fisk :)


Hela familjen =)


Visst ser Arvid lycklig ut.. hehe.. :)

Hmm... Rätt kul bild helt enkelt ...


Arvid kollar lite skeptiskt på mig.. undrar vad han tänker...


Här pussar Emma på Arvids fot :)   För en gångskull ser CH nästan minst ut.. :)



Tjo tjo...




Postat av: Elin

haha jaa, bra var väl kanske en överdrift ;) men helt ok, känns att man inte har rört på sig på länge :P



vilken fin soffa ni har köpt :D mycket bättre, och som sagt, det är livsfarligt att ha en skön soffa för det är mycket lätt att vakna vid 04-05 och upptäcka att man fortfarande ligger där ;)



ska åka till sthlm och hejja imorn, såg att ni skulle va hemma så jag får hejja från er också ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits