mejerihiss och diss...

Hej igen...

Häromdagen var vi på ICA...

Hittade då en nyhet i mejeridisken...

Skånemejeriers chokladyoghurt!!!!
Väl hemma var jag ivrig att testa den....
Fy så besviken jag blev!!
Kornig yoghurt med hårda chokladflarn :(


När vi ändå pratar mejeri så tänkte jag nämna 2 favoriter!!
PUCKO.. en favorit från Arla...
Funkar till allt !
Falukorv, oxfilé...och bara i ett glas...


Och sen har vi messmör ! (från milko...)
Gott på mackan, men också kanon till matlagning www.milko.se



Här en bild på båda mina prinsar :)


Här ser ni Arvid som är ute i snön och leker ;)

PrinsArvid...


För att bli stark så måste man träna...


sååå duktig!!


Hej på er, visst är jag duktig!! =)



                                   




Postat av: pernilla

Va fin han är :)

Postat av: Anna Lindström

Åh måste få fråga, den där overallen eller hur de tnu stavas ;) som han har på sig i bilstolen, vart har ni köpt den??? Den är så otroligt fin och ser så mysig ut :)

2008-11-18 @ 20:00:16
URL: http://annamariejosephine.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits