God morgon !

Hej och god morgon...

FIKADAG
Varje Torsdag träffar jag samma gäng..mammor och bebisar.
Denna vecka är det min tur att bjuda på fika :)
Kl 13.00 kommer dem.. så kul att träffa både mammorna å bebisarna :)


BARSTA
CH han ska som vanligt jobba hela dagen 10.30-22.30..
Men imorgon så jobbar han "kortdag" 10.30-17.00
Sen åker vi till BARSTA!!!
(Arvids första Barstatripp!!)



OSYNLIGTDAMM

Just nu är det mörka moln i skyn... eller moln... grått täcke ...
Perfekt... jag hatar när det är soligt och man har folk hemma på dagen..
Trots att man precis har dammat, så syns massor med damm..
Mysigare om det är solfritt.. då kan man tända ljus och ha mys istället !



PYJAMASPRINSEN
Arvid är en riktig pyjamaskille... han älskar sina pyjamasar.. tyvärr växer han ur dem hela tiden :)

Här är pappa CHs favvopyjamas:




Just nu ligger han här i soffan bredvid mig... iklädd en grodpyjamas. såå söt :)



VIP-Kväll...
Ikväll ska jag, Arvid och Angelica på V.I.P :)
Det är
Pashion som har VIPkväll..
Alla VIP får 20%rabatt på allt i butiken.. najs !
(Vad jag förstått så kan man blir VIP ikväll.. så ta en sväng förbi där du med!!)
VIP gäller 19.00-20.30....


SNÖ
Ja, snö har vi här i Sundsvall...
Jag trodde att den första snön alltid försvann..
Men denna snö har legat sen den föll (skulle det kunna vara på annat sätt?)
Tror att vi har haft snöi ca 2 veckor nu.. mysigt :)
Har ni snö?


"HAR INTE TID"
Många nyblivna föräldrar har inte tid med något...
Inte tid att träffas, inte tid att sitta vid datorn, inte tid att duscha, inte tid att ta hand om sig själv.
Vad är det som gör att jag har tid då?
Jag duschar varje dag... jag träffar mina vänner så fort dem vill :)
Jag tror att det handlar om planering och vilja !!
Arvid är iof. en väldigt snäll prins, han är perfekt ;)



SÖKA JOBB
Ja.. det verkar nog inte bättre än att jag kommer att måsta söka nytt jobb när mammaledigheten är över..
Besparingar och omorganisationer gör att min tjänst kommer att "försvinna"...
Idag är vi 7st som gör det jag gör... snart ska det vara 2st som ska göra det ...
Känns jättetråkigt eftersom jag trivs väldigt bra på företaget där jag arbetar..
Men men.. det är ca 1,5 år kvar tills det blir aktuellt.. men inge skoj iaf..




PERFEKTA SAMBON
Ja, det har jag!
Carl-Henrik är helt underbar!
Han lagar maten här hemma, till 95%.. resten gör jag  ;)
Han inreder hemmet vårat, han har mycket bra koll på sådant!
Han byter blöjor på natten när jag är för trött...Zzzz..
Han jobbar och sliter hela dagarna så att jag ska få vara hemma med Arvid.
Han är 2meter lång och snyggast i världen!

               *Kärlek*



Nu är det frukostdags här hemma...

KRAM !






Postat av: Johan Nordin

Du glömde att CH är en baddare på handboll också:)

Postat av: Anonym

fina bilder! du har blivit utmanad...läs min blogg:)

2008-11-27 @ 19:51:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits