Massa bilder !!!

Hej hej!
Nu har jag varit dålig på att uppdatera med bilder inser jag...
17 bilder kommer här!

Bild från igår: Arvid och Nicole


Här byter vi blöjor....



Det här är Arvids utsikt från blöjbytet :)


Arvid fick paket idag! från mormor å Kjell.
Supersnygga rutiga hängselbrallor å vit piké =)


Även en svart piké å en till vit body =) å hockeystrumpor ...




Ibland brukar Arvid träna... snart kan han lyfta huvudet !!



Lustig vinkel :)


Kolla så stark !!!



Bara en söt bild helt enkelt =)


En favvobild =)



För ca 28 år sedan så var Carl-Henrik bebis....
Idag är Carl-Henrik 2 meter lång och har stora problem att hitta kläder..
Men för 28 år sedan så var det inte lika svårt :)
Här kommer lite bilder med Arvid i Carl-Henriks gamla kläder :)




För trång tyvärr :( Går ej att knäppa upptill....




Utsvängda ben :) sååå snyggt... visst då ? ;)



Denna musikmobil köpte vi idag !
Köptes av
Pernilla
Arvid verkar uppskatta sin nya leksak...
Den låter, rör sig och lyser! (Och den har fjärrkontroll !!)



Ja ni... det var allt för denna gången ! :)
Snart ska jag och Arvid åka och hämta Carl-Henrik från jobbet!
Blir nog till att köpa lite kvällsfika på vägen också..

Hej hej så länge/Frida &aRviD




Postat av: Fia

Gud vilken söt dress med utsvängda ben! Värsta 70-tal! :D

Postat av: Siwan

Väldigt söt liten kille!!

2008-11-12 @ 09:06:53
Postat av: Andréa

Hej! Vilka fina kort!!=)

Jag har utmanat dig i min blogg av någon anledning..=)

KRAM!

2008-11-12 @ 17:50:00
URL: http://hideandseeklove.bloggspace.se
Postat av: Carl-H

Tack för kommentaren om de snygga byxorna... Dock vill jag påpeka att jag är född på 80-talet, därav samma tidsålder på kläderna. Men allt klär en skönhet.

2008-11-12 @ 19:04:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits