fika hemma hos evelina och nelly!

Hej hej !

Då var det Lördag... dagarna och veckorna bara springer iväg!!

Idag har jag och Arvid varit på fika hemma hos Evelina och Nelly !
Fick supergott fika.. först mackor och juice, sen varma hallon m. vitchoklad (sjukt gott!)

Självklart så passade jag på att fotografera prinsen och prinsessan :)

Först så var dem lite blyga för varandra...  tordes inte titta på varandra :)


Men sen tog Nelly första kontakten, och då slappnade Arvid av...


Nelly ledsnade dock på Arvid som inte ville hålla hand, så hon skrek lite istället...


Fortfarande ingen reaktion från Arvid.. Nelly prövar då med nya grepp.....


Men det enda som hände då var att dem båda fick på sig andra kläder ;)


När Nelly fick mat och ny blöja så passade jag på att fota prinsen ...









Stolt som en tupp är jag över min lilla prins..! Har lyckats fånga leenden :)






Vad är det som skrämmer Arvid?  Jag... ?




Träna bör man göra varje dag... :)   (gäller bara bäbisar...!!)


En trött liten prins...


Arvid tackar "farbrorKjell" för den fina presenten ! :)


Det blev visst några bilder idag :)

Snart ska vi åka och hämta Carl-Henrik på jobbet..
Arvid har varit vaken jättelänge nu, så han somnar nog på vägen ner dit..

Tack för nu, kram/Frida & aRviD !







Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits