Vad blir det för lunch idag?

Hej hej.
Dagarna bara springer iväg.. redan Torsdag!
Tyckte nyss att jag satt här och skrev att det är Måndag, veckans första arbetsdag....

Idag har Yvonne och Jeanette namnsdag, grattis till er!

Igår hade vi besök hemma, Linnéa och Anders!
Alltid lite kul att få besök, alltid trevligt att träffa Linneá och Anders!
VI fikade, och vi pratade bil och renovering... och massa annat så klart..

Dagens planer:
* Jobba 07.30-16.00
* Börja på boken jag fått låna av mamma
* Somna före kl. 22.00....

3 kvällar i rad har jag nu försökt att somna i god tid... men inte....
Har som tidigast somnat 23.30... och stiger upp kl.06.00... Det funkar ju inte!!!

Efter som CH skall hämtas från träningen kl.20.30.. så bör jag hinna somna till 22.00 ..visst då?

Nu skall första kaffekoppen åka kana ner för halsen...

Botten upp/Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits