Tisdag som passerat...

Hej hej.

Tisdagenbörjar lida mot sitt slut....
Idag har jag hunnit:
* Jobba
* Ätit sillunch
* Ätit Jordgubbstårta
* Äta middag på bowlinghallen
* Ätit glass med mamma
* Hämtat Carl-Henrik på träningen

Vad jag har kvar att göra idag:
* Tvätta av sminket
* Äta en smörgås
* Plocka fram morgondagens kläder
* Sätta på mig en pyjamas
* Läsa lite i boken jag fick låna av mamma

I morgon får vi främmande av Linnéa och Anders, kul !

Hej å hå sov gott/Frida!




Postat av: FavvoKjell

Hej Fridolf....

Jag såg en sak som du har på din att göra lista för Onsdag....

Det är att befria din bil från all pollen.....

Kanske ett jobb för C-B......

2008-05-28 @ 00:31:13
Postat av: Frida

HEJ KJELL!

Vilken bra idé du kom med...

Den uppgiften skall han få någon dag...

=)

2008-05-29 @ 08:42:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits