Smörgåstårta, nya skor och Rod Stewart...

Hej hej.
Lördagkväll nu..

Idag har jag varit på stan, varit på Birsta, varit på kalas, varit på norra berget...

Var nyss och grattade Kjelle som fyller år idag, även PuTtE grattades...


puTtE och hans polare... PuTtE är han till höger....
pUtTe fick en väska med godis + mera godis.. =)



Smörgåstårta bjöds det på, och gofika.. gott gott....
Fotade lite fina bilder på kalaset..........(Tryck på bilderna för större bilder)


Dem har iaf väldigt roligt när dem träffas... som synes här på bilderna =)

Även denna filur var på kalaset....



Kalaset fortsatt, men tråkiga som vi är ... så drog vi oss hem vid 21-tiden...
Åkte en sväng upp till Norra Berget... tänkte gratistitta lite på Rod Stewart....
Detta var vad vi såg... hörde en mummel där nere ifrån.... Åkte hem rätt så snart...


Har iaf. köpt ett par nya skor idag... mycket nöjd... :-)



Hej å hå /Frida !




Postat av: Mamman...........................................

Men lilla Frida varför knäppte du inga bilder på mig...bara massa Carina o en TANT......MMMM....MM...

2008-05-24 @ 22:13:56
Postat av: Frida

Ja du mamma, jag skall berätta en sak...

Tanten på bilden det är du.

Du är inte 28år längre nu.

Åldern börjar närma sig hälften av hundra.

När väl den festen kommer skall det dundra.

Det är dags att inse att du snart är tant.

Men med smink och plastik, så klarar du det galant..

Postat av: Carina

Det här var inge kul :-/....nog för att jag är gammal MEN inte ser jag ut så i verkligheten, eller???!!!!

2008-05-24 @ 23:53:14
Postat av: Frida

Carina:

En bild i en modetidning ljuger...

För folket anser att kändisar inte duger...



En bild på Fridas blogg visar verklighet...

Varesig man är smal eller fet...



Bloggen visar hur naturligt vacker vi alla är...

Men lite skavanker har vi lite här och där...



Naturligt är bäst, när är nästa fest?

2008-05-25 @ 11:33:24
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Jenny L

Haha, de där tanterna känner jag allt igen! Och den där konstiga filuren med kapsylögon (eller vad det nu är?) också för den delen. Man blir ju inte äldre än man gör sig, eller hur var det nu igen? ;) Hoppas allt är bra, kram!

2008-05-27 @ 15:36:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits