Sjukt sjuk Frida !

Stackars Frida idag...
Igår kring lunchtid så började jag känna av halsont rejält...
På kvällen igår var jag faktiskt jättesjuk...
Feber, halsont, halsslem, snorig och hosta.
Samma sak i natt..
Och samma nu också...

Jag misstänker tyvärr att det är min älskade sambo Carl-Henrik som smittat mig...

Nu sitter vi här i varsin soffa och tävlar om vem som snörvlar mest och hostar högst..


Som ni förstår så är det inte lätt att vara Frida idag...inte Carl-Henrik heller ...

Hej så länge/Frida..*host host*




Postat av: Maria

Usch, för att vara sjuk... inte roligt!! Håller tummarna det inte är något långvarigt.

Hoppas allt är bra med er o magen annars!!

Här är det bara bra, men lite ensamt, då Jörgen är o fiskar i Norge till på lördag. Men det har jag nog redan sagt =)

Krya på er!!

Kram, Maria


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits