Långledig, shopping och eko...

Hej hej.

Torsdag idag, en bra torsdag...Ledig.

Idag har vi varit på shoppingtur...

Dagens shoppingresultat:
En lampa
En lykta
Två olika mattor
Sängöverdrag
Och säkert fler saker som jag glömt...

Vi hittade även en snygg hallmöbel på Boom i Birsta... Vi var dock osäker på måtten i våran hall...
När vi kom hem och mätte, så insåg vi att den skulle passa perfekt...
Blir ev. ett köp imorgon...

TVbänk måste vi hitta en ny... den vi har är nämligen gjord för "tjockTV"..
Har kollat på Mio och IKEA... dock inte hittat någon som vi helt fastnat för...

Just nu håller vi på att montera ihop matbordet... saknar dock rätt verktyg...suck suck....

Snart skall CH kolla på handboll..
Damernas och herrarnas elitfinal...tror jag det var...själv tänker jag plocka upp saker i linneskåpet...

Eftersom vi inte fått upp några saker på väggarna, så ekar det kraftigt i lägenheten...hmm...

Jaja... Fredag, Lördag och Söndag... vi hinner nog bli av med lite eko...


Kram kram//Fridan !

Magrapport: Är i vecka 19, snart 20.. magen mår finfint... men jag har knapt några kläder som sitter bra..




Postat av: Jessica

Om ni kan tänka er att ha TV:n hänga på väggen finns det en ok "vägg-grej" på BRL.... det är med en "låda" som gömmer alla sladdar så man slipper ha de liggandes på golvet i en enda röra....och ett eller flera hyllplan för ev dvd o boxer...



kram kram

2008-05-01 @ 17:22:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits