Fortfarande Onsdag..!

Hej igen.
Nu är klockan snart kväll... nästan iaf.
Idag efter jobbet så åkte jag och plockade upp CH, sen åkte vi äntligen och såg till att bilen fick sommardäcken på!
(*pust* slapp böter iår igen...)

Idag på jobbet har det gått riktigt bra, tack vare Karin faktiskt...
Viktigt att rätt kollegor är på jobbet..
Karin är en sådan kollega som får mig motiverad och positiv!
Karin jobbar alltid 100%, och när hon är där så gör jag givetvis detsamma (sitter ca 2 meter ifrån henne i kontorslandskap)
Utan Karin så tappar jag tyvärr lite tempo... inte alls bra, men så är det faktiskt... Såå. Tack Karin!


Medans bilen fick sommardäcken på plats så passade jag och CH på att handla mat på Willy:s..
Köpte:
Köttfärs,lök, krossade tomater, ravioli, tortellini, pasta, chokladyoghurt(!), meloner, annanas, apelsiner, mjölk och lite annat..
Både jag och CH fick en positiv överraskning när hela kalaset endast slutade på 280:-...
WIlly:s kanske inte är så tokigt ändå... måste bli lite mer ekonomisk när det gäller matinköp!


Just nu ligger CH och tar en tupplur, stackarn hade ont i huvudet...
Själv sitter  jag i soffan och läser senaste nummert av Amelia.
Vill verkligen tipsa er om att prenumerera på en tidning, man blir alltid lika glad när man kommer hem trött och slut ..och en tidning kommit med posten!!!

Har lovat att väcka CH om 30 minuter... då skall vi göra köttfärssås och pasta. gott gott !
/Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits