Dagens andra frukost...

Hej igen.
Frukost nr. 1 åt jag klockan 07.30.. Bärry yoghurt.

Frukost nr. 2 ut jag nyss... idag blev det Apelsin och 3st hårdbrödmackor...
Denna frukost åt jag tillsammas med Sigrid... vi satt ute på en bänk, och solen sken på oss...!
UNDERBART...!!

 
Sommar, sommar och sol...havet och vinden och doft av kaprifol... (heter det så?)

/Frida !




Postat av: Andréa

Haha, du får börja äta 2 av alla måltider. 2 frukost, 2 lunch, 2 mellis, 2 middag. Den smaksatta honungen hittade jag för övrigt på Brunneby musteri, en liten butik utanför Linköping..(för övrigt också där min tjänstebil brakade ihop..) Honungen köpte jag medans jag väntade på bärgaren..=)

Himla gott var det i alla fall...

Idag har vi utbildning i Jönköping...sköj-böj.

Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits