Snö, gårdagen och dagen.

Hejsan hej.

Igår var en bra dag, en riktigt rolig tillochmed  =)

Vi berättade då var hemlis för er alla... Att en liten bebis kommer till oss i September...!!
Jag tackar er alla för sms, och hälsningar här på bloggen.. :-)

Idag är det skitmycket snö i Sundsvall...men vad jag förstått, så är det samma sak i resten av Sverige idag..

Just nu bloggar jag på min kafferast, alltså inte arbetstid (ifall någon undrar över den saken...)
Funderar på att vara duktig ikväll, baka bullar..eller rulla köttbullar.. eller någe annat skojs..uppdaterar ang. det sen..


Nu är det dags att jobba, rasten är slut.

Kram kram/Frida!




Postat av: Jessica

Du kanske ska göra lite Jansson till påskmiddagen?

2008-03-18 @ 10:07:58
Postat av: Angel

Frida, bara för att man har en bäbis i magen behöver man inte bli bullmamma på engång! :) Men du är ju alltid välkommen förbi hemma hos oss och lämna av några påsar bullar! ;)

Postat av: Diana

Grattis till den lille! =)

2008-03-18 @ 13:34:26
URL: http://ladydiana.blogg.se
Postat av: mli

Hehe tror det vart ett glas must iallafall, glömde nog att skriva det ;)Viktigt viktigt.

Har ju också haft kort i 6:an-7:an. Och det var väl ingen jätte hitt. Men jag kan inte sluta fundera på om det kanske skulle fungera bättre nu. Tänk om man kunde testa och ha möjlighet att ångra sej och så tjopp så är allt hår tillbaka på 2sec ;D

2008-03-18 @ 21:53:59
URL: http://mlish.se
Postat av: Maria

Hej!
Läste på Angels blogg att ni väntar en liten!! GRATTIS!! Visst är det spännande. I augusti är det dags för oss, så vi har båda en härlig vår och sommar att se fram emot!! Hoppas att du mår bra!!
Hälsningar, Maria (Angelicas granne =) )

2008-03-21 @ 19:41:49
URL: http://misan80.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits