Jättesömn, jättehungrig och nu jättepigg !

God morgon.

Långfredag idag...hoppas den verkligen blir lång...

Igår slutade jag kl. 13.00 från jobbet...
Åt lunch med CH när jag kom hem...
Lade mig för ett Tupplur kl. 14.00....
CH lyckades väcka mig kl.19.00...
Var vaken till 20.30!
Somnade igen...
Sov 20.30-01.00...
Var vaken 10 minuter

Somnade 01.20-07.30...

Har alltså sovit 5+4,5+ 6 =15,5 timmar !! så sjukt...

Nu är jag dock pigg igen... får väl se hur länge det håller sig..

CH somnade någongång efter 01.00 igår... så jag får nog låta bli att väcka honom på några timmar...


Är lite bitter just nu... Har lyssnat på en ljudbok av:Michael Connelly, "i lagens limo"
Väldigt bra bok.. men.. nu är det endast ca 30 minuter kvar av den....

Sååå.. Om du har något bra ljudbokstips, berätta gärna för mig !

Nu ska jag fixa lite frukost.

Kram kram/Frida !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits