Ica var inte så elaka som jag förr sagt....

image267

Som ni säkert läst några inlägg längre ner, så var jag mycket besviken på Ica Maxi Birsta...

Idag skickade jag ett mail till både IcaMaxi och Försäljningschefen på ArvidNordqvist(som gör ClassicKaffe)
Skrev vad jag kände, och att jag var mycket besviken.

ca 3 timmar efter att jag skickat mailet så fick jag ett samtal!
En man från ArvidNordqvist ringde och beklagade det hela mycket!
Han sa att givetvis så var jag vinnare, och skulle lika givet ha min vinst!!!
Han sa att dem skulle se till att Ica fixade detta..

1 timme senare så ringer en personal från Ica Maxi Birsta....
Han liksom herrn från AN beklagade djupt vad som hänt...

Han berättade att jag givetvis kommer att få min vinst!

Det är rätt sällan som jag blir sur, och lika sällan som jag ogillar ett stort företag.
Men nu var det ju faktiskt så att jag blivit orättvist behandlad !!!

image268


Tack Ica, Tack ClassicKaffe !
Ni insåg hur det skulle vara...


//GnälligaFrida !




Postat av: Angel

Bra Frida!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits