Helgen, dagen och tröttheten...

God morgon !

Redan Tisdag, jippie!!
Påskharen kom inte bara med påskägg fylda med godis, utan han tog även några dagar, för på någe konstigt vis så har denna lediga helg varit kort, fast det var ledigt Fredag-Måndag...
Jag är helt övertygad om att påskharen lämnade påskägg, och tog med sig måndagen..

Igår em. var jag, CH ,
angelica och Gustav och spelade bowling!
Jag och Angelica vann med 3-0 !!!

Efter bowlingen ville pojkarna spela golf, så då fick dem göra det... Jag och Angelica fikade istället...

Somnade sent igårkväll, och vaknade tiiidigt... vilken medförde till ett starkt illamående imorse, *hulk*   =)


Men men, det finns nog dem som har det värre...


Dags att jobba vidare..

Kramkram//GravidaFrida.. .*hihi*





Postat av: Elin

som jag har fattat det ska dom åka redan på fredagen.. jobbar både fredag o en sväng på lördag.. så det blir tufft att hänga med denna gång.. skulle gärna ha velar vara med och hejja fram dom:)

2008-03-25 @ 11:56:26
Postat av: elin

hör av dig också om du vill ha hjälp med bloggen :)

2008-03-25 @ 11:57:29
Postat av: elin

det gör du rätt i... vi får heja på dom i tankarna.. hoppas verkligen att dom vinner, skulle va så skönt om dom kunde hålla sig kvar i 2:an.. mkt mindre långresor ju.

om bloggen så har jag faktiskt lärt mig lite nu :) så säg till bara om du vill att jag ska hjälpa dig :)

2008-03-25 @ 20:58:56
Postat av: mli

Påskhelgen gick verkligen alldeles för fort. Precis som alltid när man är ledig.. suck :(


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits