Gårdagen, dagen och morgondagen!

Hej hej.

Igår var en skön dag.
VI tog bilen ut till Birsta, shopping för mig, annat för CH.
Först fick vi i oss lite "näring" på McD.Sen lämnade jag CH på "pojkdagis" (cyberia) ...
Där fick han sitta och spela dataspel tills det att jag shoppat färdigt. =)

Jag lyckades hitta ett par jeans, 1 kortärmad tröja, och en långärmad!
Hittade även en BH!
(allt detta fick jag för 500:-)

Lyckad shopping alltså =)

Efter shoppingen åkte vi hem en sväng, sen åkte jag ner till stan för att sola.. hahahaha....
Skulle nog inte ha solat nu... Trots att jag endast stod i ståsolariet i 5 minuter, så fick tydligen massa soleksem på låren!!!! suck suck... då var det väl färdigsolat på ett tag då...måste skaffa en "Brun utan sol" som är bra!

Efter att ha solat, så åkte vi till mamma och kjell...
Fikade lite och gav dem en påskblomma, samma blomma som vanligt.. orkidée, tror dem har ca 25 st.. =)
Även vi fick varsin gottapåse och även en påskpeng!

 Varsin sån + en påskpeng , mycket trevligt =)

Förra helgen då vi hade besök. så fick vi utan Claes och Dagmar detta fina påskägget

Proppfullt med GODIS!!

Fick även av CHs farmor en brev på posten, men ett vykort och en påskpeng!

Och pappa min har satt in en påskpeng på kontot !!


Allt tyder på att vi måste ha varit mycket snälla i år :)



Idag är det påskmiddag hos pappa och Agneta som gäller. GOTT GOTT!!



Hej så länge!




Postat av: Maria

Fortsatt Glad Påsk på er!!

Ja det är ju helt underbart, det vi går igenom nu. Varje dag är verkligen en ny dag!!
Jag är i vecka 20 nu och om jag ser tillbaka på de veckor som har gått, så tycker jag ändå att det har gått fort. Var iofs i Thailand i tre veckor, så den tiden bara flög iväg, men alla säger ju att från v.20 o framåt så bara rasar tiden iväg =) Vill ju inte att det ska gå för fort heller ;-)
Min syster har bara 1-5 veckor kvar hon tills de får en liten skrutt. Längtar så efter mosters lilla goknopp.

Vi har gjort 3 vul tidigare och det är så häftigt att se sin bebis, men nu kommer det bli ännu större tror jag, då vi kommer att se vårat lilla hjärta sprattla omkring där i min mage =)
Jag har sagt det så många gånger tidigare, men JA, livet är verkligen facinerande!!!

Tröttheten avtog för mig kring v.12, men sen har den kommit tillbaka nu, men mest som kvällströtthet. Bara bra iofs tycker jag, som normalt sett är en riktig nattuggla och har svårt att komma i säng ;-)

Nu ska jag göra i ordning lite äggmackor till frukost, men ha det så bra så hörs vi mer!!

Maria
[email protected]

Postat av: Elin

Hallå och grattis till bäbisen :-) /Olles elin

2008-03-24 @ 11:48:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits