Dagens lunch, och lite till..

Hejsan.

Idag har jag ätit sparrissoppa till lunch....
Smakade ok, men inte mer.. Keldas... Betyg 2,5 av 5...

Till det åt jag 2st hårdmackor med ost.
Och drack ett glas saft till detta.

Nu är det jobb i några timmar till.. sen hemmåt.
CH har träning idag, och själv vet jag inte vad jag ska hitta på... ev. vila och äta glass...

Imorgon åker CH till Boden... =( 
Dem åker imorgon ca 17.00.. och är inte hemma förrens på Söndag morgon...
Bläää för bortamatcher i Boden..!

Nästa helg så är det hemmamatch mot Boden...

Bara att hoppas på massa poäng för Sundsvall..!!!
Vill ju såå gärna att dem stannar kvar i div. 2... !!


Nu måste jag jobba vidare, lunchen är slut!

//Frida!




Postat av: Jessica

Men min bästisXkollega! Nu tycker jag (märk väl; tycker jag, inget rätt eller fel! Dömmer inte!)
att du behöver en lite ordentligare lunch än soppa och knäckemacka!!!! :o)

Kram

2008-03-27 @ 21:36:00
Postat av: Frida

Hej FruMoser! =)
Jag äter hela dagarna, frukt, godis , smörgås. Gårdagens lunch blev "lite tam"... men med tanke på att man inte längre ska "äta för 2"... utan egentligen inte särskillt mycket mer än vanliga fall....
=)

Idag ska vi äta pizza.. är det bättre ? ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits