VIP på VeroModa !

Hej !

Då var man återigen helt slut...!
Efter jobbet idag åkte jag hem, tvättade av mig, fixade till frisyren.. sen iväg...
Skjutsade Carl-Henrik till träningen.. Sen åkte jag ner till stan.
Där mötte jag upp Lotten!
Båda var rejält hungriga, ett besök på Charm avhjälpte detta.
Jag smoffade i mig en stor tacotallrik, och Lotten en bakad potatis m. skagen! Gott!!

19.30 var det äntligen dags... VIP på VeroModa!!!
20% rabatt på alla kläder, samt en goodiebag! (min livs första goodiebag!) 

Här ser ni först en bild på fina påsen, sen en på innehållet.
Blev positivt överraskad över innehållet.
En topp
En påsväska
En herrtidning
En tjejtidning
En bok
En DVDfilm
En Deodorant
En Ramlösa
Ett nagellack
prov på ansiktstvätt
Samt, det viktigaste av allt.. Nipplesskydd.. haha...

modette.se var där och deras moderedaktör höll ett finfint tal ang. mode o dyl.
Ruskigt varmt var det i butiken... så nu är man helt slut....

Skall hoppa in i duschen.. sen soooova...

Natti natt /Frida!










Postat av: kusin jenny

haha - sjukt kul med den där boken jenny s - den fanns att köpa här på min kvartersaffär netto för nåt år sen görbilligt, o jag tänkte köpa den, eftersom den har så himla BRA titel (måste handla om en fantaaaastisk människa tänker jag mig ;) det gjorde jag aldrig, men nu förföljer den mig hela tiden - dyker upp på div omöjliga ställen + att nån arbetspolare hade läst den o tyckte den var mkt bra. du måste läsa den o berätta vad du tycker!



allt bra med magen o så annars?

kramkram!

2008-06-17 @ 22:33:35
Postat av: Frida

Hej KusinJenny !

Boken "jenny S" förföljer även mig!!!!



När den kom så tjatade mamma på mig "Du bara måååste läsa den"....(vilket jag gjorde)



Sen för någon månad sen så kom en kollega: "Frida, den här boken skulle passa dig, du bara mååååste läsa den"...



Sen för några veckor sedan så fick jag hem ett erbjudande: "Prenumerera på 3nr av tidningen Hennes , få 3 böcker på köpet" (varav en var Jenny S) Hakade på detta erbjudande, eftersom jag får 2st andra böcker också...



Sen igår... Då fick jag boken på VIP på VeroModa...



Sjuk bok.... =)



Kram på de!

Postat av: Angel

Boken är mycket bra! Läs den! Läs även hennes andra böcker. Också mycket bra!



Imorgon ses vi Frida. Då åker vi och gör Barsta osäkert! :)

2008-06-19 @ 09:13:27
URL: http://angel.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits