Tillbaka till verkligheten...

Hej Måndag !

Känns som om det bara var för någon dag sedan som jag skrev att det var måndag, och veckans första arbetsdag...
Nu är det iaf. så igen...

Helgen:
Fredag, åkte till Barsta vid 17-tiden...
Handlade på Coop i Härnösand på vägen upp..
Väl uppe i Barsta så gick vi huset runt, kikade att allt såg ut som det skulle... men inte....
i köket hade det genom takfläkten rasat in delar av ett fågelbo !!! Fucking skate...hehe...
CH fick ta på sig handskar och rensa ut fågelbosdelarna ur fläkten.. bläää ...!!
20.00 såg CH på handboll, själv lade jag mig på sängen för att läsa.. somnade som en stock 21.00

Lördag:
Vaknade ca 09.00.. rejält utvilad.. :)
Drack kaffe.. kollade på "The Office" i datorn...(datorn som ej har kontakt med www i Barsta...!!)
Vi åt frukost, åt lunch och på kvällen grillade vi fläskfile ..såå gott..
Spelade TVspel...Mario som åkte racerbil.. kul..
CH klippte gräset 2 gånger, själv städade jag inne i huset...
CH blev solbränd, och jag avundsjuk !
På kvällen var det handboll...

Söndag:
Vaknade ca 09.00 ...utvilad idag också!
Drack kaffe och kollade på "the office"..
Åt frukost, lunch o promenerade...
Satt på balkongen och läste Bamse och Rosa Pantern..
Hälsade på 2st grannar som höll på att sätta båten i vattnet..
CH kollade på handboll. (förlust för Sverige)


Hemma kring 22-tiden...trött och slut...
Somnade dock inte förrens kring 00.30.. och steg upp 06.00 idag.. suck... 5,5 timme... dubbelapa!!!

Hej så länge/Frida  !





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits