Då har man blivit utmanad då...

15 år sen - 1993
Var jag 11 år...
Borde man komma ihåg vad man gjorde då?
Jag cyklade säker omkring tillsammans med mina kompisar.
Vi var mycket hemma hos Elin Essbjörnsson, alla var där...
Det här var tider de.. inga krav och inga räkningar.. Inga betyg .. bara lek...


10 år sen - 1998
Oj då. 10 år sedan, det var ju ett tag sen...
Men jag var 15 år då...
Och då borde jag väl precis ha slutat 9:an...
Sommarjobbade nog på malandsbadet ..


5 år sen - 2003
Detta vår året innan jag fick jobb på Milko.
Jag jobbade då lite här och var...
Tex. så jobbade jag extra på Enjoy bowling, jobbade även på ett företag som heter Telab.
Jobbade nog om jag inte minns helt fel på lite olika dagis.

3 år sen - 2005
För 3 år sedan arbetade jag också här på Milko...
Jag bodde på västra långgatan...
Jag hade då ännu inte träffat min prins Carl-Henrik...

1år sen - Juni 2007
Precis för 1år sedan idag så sålde jag min Nissan Sunny..  :) 
Jag var sedan billös i 2 dagar, sen köpte jag min rosa mercedes... (även denna är såld)
Helgerna spenderades precis som nu, i Barsta ..
Mammas bror Håkan fick sitt 3:e barn, en liten Erik...


3 månader sen - mars
Enl. min kalender så hände det inte alls någe spec. runt denna tid.
Jag var gravid i vecka 14 =)

I går - 26 juni
Jobbade jag 07.00-15.40
Efter jobbet sålde jag 4par skor som jag lagt ut på blocket.
Efter detta åkte jag och CH till Birsta. kollade lite på bebiskläder, men beslutade oss för att avvakta ett tag till.. =)
Jag hittade dock 2 toppar till mig själv, samt 2BH (kors i taket!)
På kvällen kollade CH på fotboll, och jag fick fotmassage (TACK!)

I dag - 27 juni
Är det fredag, veckans sista arbetsdag. Idag skall jag lägga i en "extra växel" och jobbar ruskigt effektivt.
Ikväll blir det enl. planerna Tacos med min älskade sambo!

I morgon - 28 juni
Är det förhoppningsvis kanonbra väder, jag och CH hittar någonstans att sluka sol.
Angelica och Gugge hälsar kanske på hemma hos oss..?

Om ett år - 2009
Är jag nog hemma med en liten krabat på ca 8månader =)
Skulle tro att vi fortf. bor kvar i lägenheten i Finsta.
Ev. så har väl någon av oss kommit på att vi vill ha hus...men vi kollar nog bra länge innan vi "slår till"..





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits