Bloggstopp ! Tor-Sön

Hej på er !

Nu tänkte jag bara önska er alla en trevlig helg!
Vi åker till underbara Barsta om någon timme... i barsta finns inget internet...
Jag antar att jag bloggar när jag kommer hem på Söndag...

Glassfesten blev mkt lyckad..!
Glass, maränger, bananer, grädde, strössel, kolasås och nougatsås..
Jag åt 2stora skålar.. mycket dumt gjort.. jag mår inte bra nu...

Som sagt, trevlig helg !

STORA KRAMEN/Frida !




Postat av: Linda

Glass är gott tillsammans med maränger!

Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hoppas ni får en underbar helg!

2008-06-05 @ 12:55:59
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Maria

Ha ha, ja jag vet att jag är dålig på att uppdatera. Har inte varit in på bloggen på några dagar... Såg ditt meddelande om fikaträffen. Kunde inte i måndags i vilket fall, men vi skulle ju ta o ses något snart för en glass eller fika?! Angelica frågade mig idag, men då jobbade jag sent och så har vi varit o handlat. Jörgen åker till Norge igen, på fredagnatt... Nu har jag tvättat och han kockat matlådor =) Då har vi hela morgondagen ledig. Kanske blir det att vi uppsöker något bad. Vore skönt!!

Härliga magbilder!! Visst är det häftigt att se hur man förändras. Det blir så påtagligt när man jämför alldeles i början av graviditeten (då man inte har någon gravidmage) och nu, då den stolt växer och blir bara rundare och goare ;-)

Vet inte när min växte till sig som den har gjort nu. Nu är den verkligen rund och hård och jag funderar allvarligt om vårat barn har någon konstant överskottsenergi ha ha Det rör sig hela tiden ju!! Stackars liten, känner att hn inte börjar få plats med alla sina konster ler*

Hoppas du/ni har en mysig helg!!

Kram, Maria

2008-06-05 @ 21:33:43
URL: http://misan80.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits