Stekta norrlänningar?

God morgon!

Vem är det som bestämmer hur vädret skall vara?
Vem har tex. bestämt att Norrland/sundsvall idag skall ha varmast i Sverige?


Hur överlever man denna värme?
Kanske ska man sitta i förrådet hela dagen?
Eller stå i duschen 15 minuter/timme ?
Rapporterar senare under dagen hur jag fixar denna dag..

Hejsan hej//Frida!




Postat av: Nina

Ja jag håller definitivt med!

Sååå varmt,men jag ska inte klaga,var inte längesen man hade på sig sin canada goose jacka och stod ute & klagade över att det var för mkt snö på bilen =/ ha ha!

Postat av: Frida

Haha...

Ja, tiden går så fort...

Hade "nyss" problemet med att jag inte hittade någon vinterjacka att köpa... :-)



2008-07-27 @ 08:56:15
URL: http://phridan.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits