Sömn, jag behöver sömn !!

JAG KAN INTE SOVA !!
Hela nätterna vrider och vänder jag mig.
Jag vaknar och är dyblöt av svett.
Jag vaknar jag fryser.
Jag vaknar och hela kroppen kliar.
Jag vaknar av att jag måste kissa.
Jag vaknar av att ryggen värker.
Jag vaknar av att sambon snarkar.
Jag vaknar av att en mygga flyger omkring i rummet.
Jag vaknar av att jag är hungrig.
Jag vaknar av ALLT.

Kliver upp och går på toa.
Kliver upp och äter en macka.
Vänder mig om och ber sambon sluta snarka.



Igår lovade jag att publicera bilder... fy så jag ljög igen...
Knäppte iaf bilderna.. men sen fick jag fotmassag av CH.. och efter den så fanns ingen kraft att blogga... SORRY !!

Kanske ikväll då ;)    Ska sluta lova.... =)

//Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits