Sista natten i Stockholm...

Hej hej.

Klockan börjar återigen att närma sig sovdags....

Idag har vi haft ännu en skön dag...
CH klippte gräset, jag kollade på familjeliv.se...
Sen tvättade vi våran fina bil... Den blev blank och fin igen...
Tyvärr så måste jag nog erkänna att varken jag eller CH är några biltvättarnördar...
Bilen får vara glad om hon/han blir tvättad 4ggr/år...

Efter att vi stått ute i värmen och tvättat bilen så fick båda värmeslag...
Gick in och tog oss en tupplur på ca 2 timmar.. sååå skönt!

Middagen idag köptes på IKEA... tänk så gott det kan vara m. köttbullar =)

På kvällen kom CH på att jag inte ätit glass på jättemånga dagar!
Så då tog vi en promenad till ICA Viksjö och köpte varsin TipTop... gott gott.
På vägen hem från affären gick vi in och hälsade på CHs farmor, hon bjöd på kaffe.. tack tack=)

Nu har CH vattnat blommor, och själv har jag surfat bort ca 1 timme på alla möjliga sidor här på nätet...


Imorgon åker vi hemmåt igen... skall dock åka en omväg..
Vi skall hälsa på CHs släktingar i Orsa.. skoj!

Nu väntar duschen på mig..

Hej hej//Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits