Semesterrapport.

Hej hej.

Idag är det Torsdag!
Igår var det Onsdag, och vi kom till stockholm i Tisdagskväll....

Vi kom fram till Järfälla vid 23-tiden...
Kollade lite på TV.. sen somnade bi båda.

Igår var hade vi bestämt att vi skulle åka till "Loppmarknaden" i Vårberg...
www.loppmarknaden.se
Buuhuu... inget för mig... lurkigt var hela stället..!Blä...
Men men, nu har man iaf varit där.

Efter vårberg så åkte vi till Heron City/Kungens Kurva..
Där åt vi lunch/middag.. Jag åt Falafel och kyckling m. strips. CH åt Indiskt tror jag....
Helt ok, men inte jättegott tyckte någon av oss..

En sväng in på Toys R Us.... köpte en Pingu till lilla Emma !
Kl 16.30 hämtade vi mamma på tågstationen..
Sen åkte vi alla 3 till Kungsängen för att hälsa på syster, simon och Emma!
Emma blev glad av att få främmande, och så fick hon Pingu av oss, och en pippidocka av mamma(hennes mormor)
Emma fick också pippihår.. mycket söt blev hon... =)

Jag och CH fick också paket av Elin/simon och emma!
Vi fick presenter till den kommande bebisen!
2st Nalle puh Bodys, strl50..så söta!
2par strumpor m. puh ! strl 14 tror jag det var =)
Och även en liggfilt med puh !
Sååå sött ! tack tack =) 
Fotar och bloggar dem senare..!!!

Efter att ha varit i Kungsängen några timmar så åkte vi hemmåt, mamma och Elin åkte till Kista för att mamma skulle köpa present till Elin, som fyllde år igår. HURRA HURRA! =)

När jag och CH kom hem så kollade vi på "morgan pålsson"filmen...
Bra från början, men blev lätt för mycket av morgan....
5 av 10 ..

Idag har vi ännu inte hunnit göra något, förutom att äta frukost...
CH propsar för en promenad...... så det blir väl det då....

Höres sen..//Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits