Semesterdrömmar....

     God morgon !

Jag tror att jag helt har glömt bort att blogga på ett tag ..
Idag är det iaf. Tisdag.. Veckans andra arbetsdag...
Imorgon är det Onsdag, och för mig veckans sista arbetsdag!!!
Sen har jag SEMESTER ..!!!
Torsdag-Fredag, samt hela vecka 28+29 !!!  känns sååå skönt...

Idag skall jag fika på stan med "blivande mammorna"...
Tror att vi blir ca 6st idag..
Vi har träffats på internetsidan "familjeliv.se"..
En mycket mycket bra sida enligt mig.
Där kan man ställa frågor, läsa andras frågor, göra en egen presentationssida, lägga ut bilder mm.
(ungefär som lunarstorm, fast för vuxna)   =)

Här på jobbet har många gått på semester...
Tråkigt att många av ens vänner försvinner... men dem kommer ju tillbaka sen..men iaf...

Planerat att göra på semestern:
* Åka till Barsta
* Åka till Stockholm
* Gå på kalas, min systerdotter Emma fyller 2år!!!  (Emma bor i Kungsängen)
* Äta glass
* Åka till Barsta igen
* Äta mera glass..
* Köpa glass av glassbilen
* Köpa glass på stan, med strössel...

Ungefär så ser våra planer ut...

Hej hej //Frida !




Postat av: Linda

GODMORGON! hoppas din dag bli bra! :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits