Heeej !

Idag är jag 26 år och 1 dag !
Igår fick jag en härligt dag, bra väder, många paket och besök!

Morgonen började med att Carl-Henrik gjort jättegott fika och massa paket fick jag också!

Sen åkte jag till jobbet, där hade 2 kollegor satt upp balonger och paket fick jag också!

Sen flöt arbetsdagen på i rask takt...
Hemma hade Carl-Henrik stodstädat hela lägenheten!!!
En avi hade kommit på posten, paket till mig!!!

Svärföräldrarna hade skickat paket!!!! Älskar paket!
Fick 2jättefina tröjor, och en sjal, samt en slant till ett halsband!!!
Jag är så glad..

På kvällen kom folket och jag fick massa mer paket!!!!

Kolla vad mycket bra saker jag fick!!
Kläder, böcker, godis, halsband,presentkort på IKEA(2300:- !!)
Presentkort på 4st glassbuffé !! Sjal, strumpor, Lotter, necesär, mascara..
Fick så mkt att jag för tillfället glömt bort .. (skyller på värmen!)
TUSEN TACK ALLA SNÄLLA!! :)

Idag harjag på mig en tröja som jag fick av svärföräldrarna..



Idag är det sjukt varmt... vet inte vart jag ska ta vägen... skulle vilja gömma mig i en källare..
Vi skall dock strax iväg till IKEA... kolla efter sängbord..
På IKEA är det kallt va? (hoppas!)

Tack för alla snälla sms, samtal och fina paket igår!!


KRamar//Frida!




Postat av: SoffiZ

Hejhej! Kom in på din sida av en slump, nämligen att jag stal ett hjärta som du hade på din blogg. Ser att du fyller år! Grattis! Ser även att du e gravid! Skoj! När kommer underverket? Min bebbe kom 080707, 5 v för tidigt, men SÅ välkommen! Kram

Postat av: EmmaFFS

Hej :D

Jag vill ha den fär Tidnings Ankor :D haha :D

Grattis i efterskott om du inte fick de på msn ^^

<3

2008-08-02 @ 03:59:48
URL: http://beskrivning.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits