Gatufesten...

God morgon!
Igår var vi på gatufesten... kl 02.30 kom vi hem....
Aldrig har jag haft sååå kul på gatufesten... härliga människor, lagom ljudnivå, lagom med folk och ...


NÄÄ.....
Vi kom in på Gatufesten vid 19.30...
Gick ett varv...
Gick sen och beställde mat, hittade ett bord... åt...
Ingen höjdarmat.. men vad hade jag räknat med?
Amy Diamond sjung och dansade på scen...Roligt att hon lät som MimmiPigg när hon pratade.. hihi..
Efter att vi ätit upp våran mat så gick vi ett varv till...

Vi köpte med oss munkar och en sockervadd, sen åkte vi hem...
Totalt så var vi på Gatufesten i ca 1,5timme...

Förr tyckte jag att det här var jätteroligt... och gick alltid Ons, Tor Fre och Lördag... shit...
Nu är jag jätteglad att jag slipper vara där mer... =)

Registrerat på Gatufesten:
* Hygienen brister hos dem som säljer sockervadd, samma hand till peng och vadd.. blää
* Fjortisar har klänningar som slutar ovan för rumpans slut..!
* Människor som man inte hälsar på i vanliga fall, är nu värsta bästisen...
* Maten borde inte få kosta med än 40:-
* Småbransföräldrar vill gärna visa sin rätt genom att dra sina barnvagnar där det är mest folk.
* Ingen pratar, alla skriker.
* Ca 20% av allas alkohol spills på marken, gratisfylla för den som vill slicka på asfallt...
* Folk(tanter) tar sig fram genom att använda armbågarna
* Fjortisar försöker charma sig in till öltälten hos yngre vakter, dock så stoppades alla genom leggkoll(BRA!)

CH registrerad även en annan vidrig sak...
Vi gick förbi ett ställe där dem sålde "Slurpy Slush"


Killen som jobbade där skulle tömma spillfatet längst ner...ty det var överfullt.
Tror ni att han slängde det ?
Nej nej.. han hälde tillbaka det i övre delen i maskinen... värsta kretsloppet...
Sååå jävla vidrigt....


Jag tycker att Gatufesten är jättebra för våran stad, jättekul för dem som vill gå.
Men jag vill inte mer nu.. och jag är så glad att det är frivilligt....

Munkarna var jättegoda som frukost förresten.. =)

//Frida!





Postat av: Gurra

Munkar har åkt ner i magen allt för fort och allt för många har intagits. Hua! Får springa bort det i helgen, när vi får leka med min systerson. Ni får ha det så bra i helgen! Hörs :)

2008-07-03 @ 23:59:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits