Fortfarande semester, idag åker vi till Stockholm !

Hej hej.

Visst är det Tisdag idag?  Man tappar helt greppet om dagar och veckor när man inte behöver arbeta!
Idag har jag än så länge inte hunnit med så mkt...
Städat lägenheten...ätit mat... ätit glass...(mjukglass m. strössel)

Ska strax "ta mig i kragen" och packa inför våran stockholmstripp...
Känns riktigt skönt att vi får bo hos CHs föräldrar...
Där finns ju allt som man kan tänkas behöva...
tvättmaskin, strykbräda mm.
Ska försöka att packa med förstånd.. brukar gå så där.. men ska iaf. försöka...
(packar i IKEAs blåa påsar, mycket mycket bra!)

Hej hej//Frida!




Postat av: Jessica

Du har väl alltid packat med förstånd!



Kör försiktigt i semestertrafiken!

2008-07-08 @ 23:16:34
Postat av: Karin Holmgren

Hej Frida!

Vilken tur du har då som har semester...själv får man jobba o stå i!

Vi var i Stockholm från torsdag till söndag förra veckan, så dit vill jag inte mer i år.

Men jag har handlat kläder på semestern!!! Jag som sa att jag inte skulle gå i en affär heller mer i år!

Ha en skön semester!

Mvh

Karin

2008-07-09 @ 07:56:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits