Denna dag, sen semester... !!

God morgon!

Idag är det Ondag, och för mig veckans sista arbetsdag !!!
Sen är jag ledig.. Tors-Fred +hela vecka 28 + hela vecka 29...
Känns otroligt skönt just nu....

Idag är det fullt ös på jobbet, skall dock iväg en sväng kl. 11.30
Skall till Mvc för att kolla så att alla värden är som de ska..
Blodtryck, järnvärde, vikt mm. spännande! =)

Ikväll är det Gatufesten som gäller, gratis är gott sa Frida...
Men ändå så misstänker jag att det kommer att kosta lite...
Ty jag skall äta Langos, o CH är sugen på en älgkebab...

Imorgon på fm. åker vi till BARSTA !!!
Skulle tro att vi blir kvar där till iaf. Måndag eller Tisdag..
Sen hem och packa om...
Sen vidare till Stockholm...
Sen hem och packa om ...
Sen tillbaka till Barsta...
Sen hem och vara utvilad...
Sen tillbaka till jobbet.. =)

Sen jobb Augusti och September...
Sen blir det inte mycket vanligt jobb på läääänge... *hihi*

Tjoho//Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits