Äntligen... bilderna !

Ja, då var det då äntligen dags... :)

Bilderna jag tagit har absolut inte bästa kvalité, men inte mkt att göra åt det...
Dessutom så har batterierna i kameran tagit slut...

(Tryck på bilderna för att se dem större)

Sovrummet:
Här ser ni våran nya fina taklampa..
Sänggaveln är också ny, CH har själv gjort den!!


Här är andra delen av sovrummet.
Ny hylla på väggen, byrån har flyttat på sig, och lampan fått ny placering.



Bebisrummet:
Detta rum var gult och fult när vi flyttade hit.
Nu har vi målat det vitt, samt bytt lister, även taket är målat.
Massor som saknas i detta rum... men iaf. en bra start :)


Denna lilla kille står i fönstret och vaktar bebisens rum, så söt!


Här är sängen som bebisen skall sova i....

Dock så skall den målas klart först...



Vardagsrummet:
Här har nu gitarren fått en plats, samt att en tavellist kommit på plats!


Köket:
Här har jag äntligen fått upp gardiner!!
Jag har satt kardborrband på gardinen, och på stången. sjukt smidigt! =)
Tavellister är uppborrade, samt en tavla.


Även det lilla fönstret i köket har fått gardiner !!


En hylla för våra kokböcker har kommit på plats..



Äntligen höll jag vad jag lovade ..
Men inte nog med det... tänkte ni skulle få lite extrabilder också....

                    Mycket stolt presenterar jag här
                           "Magens utveckling...."

             v.13                                    v.17                                   v.18
 
 
                v.21                                      v.22                                   v.23          
                         


              v.25                                     v.27                                    v.29
    
  
                     v.30 (igår)                                         v.30 (idag)
                    


Så där ja... Nu har jag inga fler bilder att bjuda på idag =)

Kram på er alla!




Postat av: mli

Vilket bild partaj det blev :D



Vad fint ni har fått det hemma! Skoj skoj!

Postat av: Frida

Mli:

Men visst !

Kände att jag lovat och lovat bilder i flera dagar.. tänkte att nu jäklar ska dom få... =)



2008-07-22 @ 23:05:07
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: jennie

Vad duktig du är på att inreda!

2008-07-23 @ 09:29:31
Postat av: Jessica

Jättefint ser ni ut att ha. Men å andra sidan hade jag inte väntat mig ngt annat! När jag blir ledig om ca 44 veckor skulle jag gärna komma å hälsa på er! :D

2008-07-23 @ 14:25:14
Postat av: Frida

ooh vad mysigt ni ser ut att ha det. ser väldigt hemtrevligt ut tycker jag :)



sedan, ååh vilken underbar mage! härligt och se hur den har ändrat sig. lycka till.

2008-07-23 @ 16:53:59
URL: http://fridalundquist.blogg.se/
Postat av: Andréa

Åh vad skoj o se magen! Lite skillnad mot konferensen!!!=)

Hoppas allt är bra!

Kram!



2008-07-23 @ 22:34:14
URL: http://hideandseeklove.bloggspace.se
Postat av: Angel & Gugge

Gud vad fint ni har fått till det! När får vi komma och se det live?! :D



Semestern är äntligen här nu! Angel åker till Sthlm idag och sedan far vi till stugan på måndag.



Kramar!

2008-07-25 @ 10:31:00
URL: http://angel.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits