Skitmorgon !

Fan...
Frida vill kliva upp klockan 06.15
Frida glömde ställa klockan igår... vaknade 08.15... STRESS...!!!!
In i badrummet, tvättar mig, stressar.. skall sminka mig..
Plockar ut en ögonskugga från badrumsskåpet... och swosh...!
Ögonskuggan faller ... jag försöker fånga.. *bang* först träffar den handfatet.. jag försöker fånga...swosh... Vidare upp i luften.. jag försöker fånga... sen... *BANG* ner på¨golvet...
FAN!!!
Ögonskugga över hela golvet.. fan fan fan...
Försökte torka upp med toalettpappet.... dåligt idé.. blötte papperet.. ännu sämre ide... ögonskuggakladd över hela golvet.. fan fan fan...

Stressar iväg till jobbet.. motorvärmaren har inte funkat inat.. fan fan fan ....
Kommer till jobbet,.. har glömt stämpelkortet... fan fan fan.....

09.00 framme på jobbet...

Nu sitter jag bara och väntar på att någe mer skall gå dåligt idag...

SUck...

Återkommer.../Frida
image222
Så här kände jag mig ... ögonskugga på golvet och arg och stressad......




Postat av: Emma-JosefinFFS

haha, vilken skit morgon ^^


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits