Shopping + vinst !!

Hej !
Trött Frida som skriver... är helt slut, skulle behöva nya batterier... har du några??

Idag efter jobbet åkte jag först och köpte pappas födelsedagspressent, han fyller år imorgon!
Sen åkte jag till Trudes salong i Haga.
Jag hade tävlat om en plattång, och jag vann! Jippie!!

Efter detta, hem och käkade lite snabbt. hemgjord pyttipanna!
Efter detta... swosh iväg igen...

Mamma hämta mig hemma i Haga...
2 timmar på stan, shoppingresultat:
*Topp
*Sjal
*Ansiktstvätt
*2st Deo
*2st duschcreme
*10meter halsbandstråd

Thats it.. skulle egentlige köpa Byxor och en mascara...
Men som tur är så hade mamma köpt en mascara, och sen kom hon på att hon inte orkade anända mascara just nu, så jag fick den! jippie...  =)

Nu skall jag hoppa in i duschen, sen ner i sängen och lyssna lite på min ljudbok...
(Camilla Läckberg, Tyskungen)  Rekomenderar verkligen alla Läckbergs böcker, dock i rätt ordning!!!

Kl 21.00 är det " i huvudet på Gynning" rätt kul program...

Carl-Henrik kommer hem först vid 23-tiden :(

Tack för idag...





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits