Nu vecka, nya förutsättningar!

Helt plötsligt är det måndag igen, vart tog förra veckan vägen?
Ny vecka, allt annat tillhör det förflutna...
Nya förutsättningar att lyckas, eller misslyckas med saker man tar sig för...

Snörapport Sundsvall:             För mycket
"Gradrapport"Sundsvall:          -2 - +2 (Hade önskat -5..menmen)
Hälsorapport Sundsvall:          Mår fint, lite täppt i näsan bara.
Ordningsrapport lägenheten: Mycket fint, har storstädat och rensat i helgen!

Tänkte göra massa fler rapporter, men kom inte på fler... illa...

Stressigt på jobbet just nu, Ja...
Har fått en ny dator... med Vista, kul!
Men...nej... tyvärr så hade IT-avd. glömt att installera säljprogrammet, vilket gör datorn värdelös...suck !

Ikväll har vi korpmatch, 19.00
"VI ska vinna, vi ska ta dem, vi ska göra rotmos av dem !!!"

Fick förresten en faktura idag "Försäkringsbrev-Förnyelse"
Om jag betalar in en summa på deras konto, så får jag ett klistermärke som skall medföra till färre inbrott...
Dessutom får jag 5000- om jag ändå får inbrott.... jo tjena...

Mailade dem och sade vänligt men bestämt att jag INTE ville betala för något jag inte beställt...
Företaget hette(för dem som undrar) SBM....

Återkommer väl med deras svar... hatar "bluffräkningar"... suck suck...


Nog för idag..

tjoatjim//Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits