*gäääsp*

T idigt
 I sigt
S ömnigt
D ianas namnsdag
A lla da´r är lika...
G ott med frukostmacka..

Klockan är 07,37...Jag sitter på jobbet... dricker en Latté ...
Tänkte igår kväll att jag skulle sväga förbi McD och köpa en god latté...
Glömde tyvärr det imorse, så det fick bli en latté från jobbets maskin... smakar ungefär som starktpulverkaffe med blaskig pulvermjölk... kul .... tack tack ....

Ska kanske löneförhandla mig till en egen lattémaskin av chefen.... =)

Idag är en helt vanlig tisdag, och igår var det en helt vanlig måndag.

Igår såg vi (jag ) på en film vi hyrde i lördags, Martina Haags, "Underbar och älskad av alla"
Beyg: Rolig, pinsam, och helt ok!  7 av 10.
Mamma, vill ni låna den ?  Vi skall inte lämna den åter förrens på Lördag....

Nu måste jag jobba, så kan jag löneförhandla mig till den där lattémaskinen...=)

//Frida!





Postat av: modern..

ja tack vill gärna låna..det är snällt..visst är det hem leverans ??

2008-01-30 @ 19:16:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits