Frida fick guldmedalj i skidskytte !!!

Hej på er !

Nu var det ett tag sen igen...

Måndag-Torsdag denna vecka har jag varit i Östersund på konferens!
På Onsdagkväll hade vi uteaktivitet... *brr*
4 timmar i snöstorm.. kul...
Måste dock erkänna att trots snön och kylan, så hade jag kul !

Vi delades in i 9 lag, 5 i varje var vi...
VI fick först provskjuta några gånger med vapnet, sen var det tävling!
En bana att springa, och sen skjuta...
Vi ledde hela tävlingen hela tiden, och slutade som segrare..KUL !!!

Guldmedalj i Skidskytte(utan skidor) det är det minsann inte alla som har...

Igår kväll blev det en lugn kväll, CH och jag kollade på TV, och spelade lite spel.
Somnade rätt tidigt, och vaknade imorse vid 10-tiden...

Idag har CH spelat match, tyvärr så gick det inte sååå bra..
Förlust alltså, men men...

Ikväll skall CH ut på stan med de övriga bollspelarna, själv skall jag kolla TV och surfa på nätet.

Fö. så håller min bil på att totalpajja... eller så är den bara lite krasslig... måste ses över iaf.
Den låter*tjuuuuuut* då man kör....

Ork int skriva mer..

Ship ship/Frida!





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits