"På spåret", "i bilen" och resten...

Hej .
Återigen så var det ett tag sedan jag bloggade, har inte orkat...
Har senaste veckan tillbriingat dagarna med att hosta och haft ont i halsen...
Torsdag och  Fredag funkade det inte att jobba...
Hostan gav halsen smärta, huvudet smärta och även ryggen!!!

Har sovit massor, men är ändå sjukt trött....
Nu ikväll har vi sett på "På Spåret"... CH vann över mig... som vanligt... jag kan inget, han kan allt...

Dagens middag inköptes på Ica Kvantum Nacksta...
i vanliga fall då vi köper grillade kyckling , så köper vi den på Ica Bergsgatan....
MEN... som alla vet, så handlar vi inte längre på den affären...Ty dem säjer bara ARLA MJÖLK ( Bläää)

Kyckling och potatissallad smoffade vi på... gott gott...
CH hade köpt chips, och jag ostbågar, även dem var goda.

Imorgon är det Lördag, och än så länge finns inga planer för imorgon... men städas och diska blir det iaf...
Om CH får bestämma, så skall även en promenad skrivas in på schemat,.. får väl se...

På Söndag är det handbollsmatch för CH, omhan inte blir mer sjuk då... han hostar och har ont i halsen....

Nä.. nu orkar fingrarna inte skriva mer, även dem har blivit förkylda....*buuuhuuu*

//F

image238 image239

image240   image241

Dessa 4 saker hänger i min bil.. Jag älskar dem, CH älskar dem inte....
Snyggast för tillfället är så klart MilkoKossan !!!

Höres /F




Postat av: Jessica

Heja Milko!!!!

2008-02-18 @ 21:01:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits