Nya idoljuryn, torr Statoilmacka och en musikvideo !

Morron...

Torsdag idag, härligt! 3 av 5 arbetsdagar av denna vecka har passerat !

Folk är förbannad, vilka är folket i den nya idoljuryn!!
Kände samma sak själv... men sen funderade jag lite...
Vad visste jag om Daniel, Peter och Kishti innan idol ?
Klabbe hade man ju koll på....

Nya juryn berstår av Anders Bagge, Laila Bagge och Andreas Carlsson...
För mig helt okända... men kan säkert bli bra iaf !

Laila Bagge (manager och talangscout)
Laila Bagge är en av de nya jurymedlemmarna. foto:Jan Forsman/SCANPIX (bild från dn.se)

Anders Bagge (producent och låtskrivare)
Andreas Carlsson (producent och låtskrivare)

Blir nog spännande med nya jury... iof. så har jag inte haft något emot den gamla...


Var jättehungrig imorse, svängde förbi statoil...
Köpte en färdigpackad macka med ost och skinka...
fy fan.. som att äta papper med ost och skinka...
BU för statoilmackan.




Dagens låt: New kids on the block (NKTOB) Step by step.


Hej så länge.../Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits