Middag, Flytta och Konsum i Nacksta!

Hej igen !
Kul att ni läser, och kul att ni blir fler =)

Har ca 30-45 läsare/dag... skulle jättegärna vilja veta vilka ni är !!!
(Lämna gärna ett avtryck i kommentarer)

MIDDAG:
Sambon lagade middag idag, tack tack.
Ärtsoppa och pannkakor (Med glass på!)


FLYTT:
Om 46 dagar får vi nycklarna till vårat nya hem !
Härligt att äga...

Konsum Nacksta:
Nyöppning idag!
Fick hem en Gåvokupong!! En Ask NoblessChoklad, helt gratis!!
Tänkte svänga förbi efter jobbet.... men tjena...
1000 bilar på parkeringen...
1000 bilar på väg dit....bläää....
Jag vill ju ha min gratischoklad!!!

Ska nu försöka övertyga CH att följa till med till Konsum för å kolla om kön har minskat....
VIll ju liksom ha min gratischoklad =)


Hej så länge.




Postat av: Jessica

HALLLÅÅÅÅÅÅ! Vaddå nytt hem?????

Ja det var Jessica här och jag är en av dem som läser din blogg.....

2008-02-28 @ 21:16:41
Postat av: Angel

Blev det någon gratischoklad? :)

Tror knappast att jag behöver säga att jag läser. Det vet du nog redan! :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits