Frida prövar att blogga på ett nytt sätt.... Vad tycker du?

tja.
Tänkte nu reflektera över vad jag har läst/sett idag...
Har varit ut på de "populäraste" bloggarna....
Dvs. dem som är med på häftigaste listorna.. hehe...

De flesta bloggar jag idag läst är skrivna av flickor mellan 16-25...
ALLA handla om mode, ALLA har "dagens outfit bilder", ALLA skriver vem deras favorit designer är,
ALLA älskar sin mamma(vilket självklart även jag gör!), ALLA ska PARTA i helgen.
ALLA väger ca ½av vad jag gör....

Så... nu ska vi se om jag lärt mig....
Så här skulle ett typiskt blogginlägg se ut (om jag var 16år, drömde om dyra kläder och var hipp)






"
Hej älskade pluttisar!

Bara Mååååste få berätta vad jag köpte idag på min shoppingtur med Bella, Jonna, Sara, Micka, Tessan och lovleyLeja,....

image250
Så snygg, och Sofie Fahrman har en likadan!
(Kostade bara 849:- på Lakejjen, värsta fydet!)

Blev även en väska (Vintage)
image255




Dagens outfit:(Byxor från H&M, Tröjan är Vintage, Halsbandet: Myrorna)
image251






Ikväll är det fest,
sååå kul !
Alla kommer att vara där, Millan, Nilla, Cilla, Jenni, Sassi... Love you girls *lol*


Städade kameran från förra helgen
Shit så full man var, som en kastrull....
Men som Elin Kling skulle ha sagt, "En kastrull blir aldrig full nog"
image252


En webbshop jag verkligen ääääällllsssskkkkar:
www.kyssjohanna.se
image253
Paris Hilton har ett, så helt ute kan jag ju inte vara då jag säger att det är snyggt...
Endast 425:-
(Ska köpa det när studiebidraget kommer!)



All min kärlek till er kära läsare..

see yaa.....!









Postat av: favvosyrran

mohahahahhah nää de funkar inte.. .kör din norrländska surpittstil istället då tror jag du får många läsare o blir fett poppis ;)
favvosyrran

2008-02-29 @ 22:08:43
Postat av: jenni

Klockren tolkning av dagens mest "populära" bloggare. Själv funderar jag över vad som är så fruktansvärt intressant hos dessa då alla skriver om samma "intressanta" saker. Nej håller nog med syrran din, prova på den norrländska surpittsstilen.

Postat av: Jessica

DU är bäst!

"KRAAAMMMMMIS"

2008-02-29 @ 23:17:54
Postat av: Frida

Haha... härligt att ni läst och haft blandade åsikter...
Själv är jag fett nöjd med gårdagens inlägg.. haha..

Det jag funderar på är dock, Förstår en fjortis att mitt inlägg från igår är ett ironiskt inlägg, eller tror det att jag också skriver så.. haha.... ==)

2008-03-01 @ 08:43:23
URL: http://phridan.blogg.se
Postat av: Frida

Man fick sig ett gott skratt på morgonen iallafall.
Du har räddad mig dag i dag=)

2008-03-01 @ 09:39:44
URL: http://fridaa.bloggagratis.se
Postat av: Mli

Klockrent inlägg ;D

Ja, vill ha glassen NU! Hehe.

hmm, Apelsinsmak, det har jag inte testat. Men det lät förjäkla gott hurredu :)

2008-03-01 @ 11:17:19
URL: http://mlish.se
Postat av: Angel

Hahaha.. Du fav mig verkligen ett gott skratt!! Klockren ironi! :)

2008-03-01 @ 11:24:06
URL: http://angel.blogg.se
Postat av: Kära P

Thank God! Länge har jag undrat om det bara är jag som uppmärksammat det här tröttsamma fenomenet. Undrar just om man skulle kunna utnyttja det där sättet att skriva på. Typ att man lägger in dolda budskap i text och bild som kanske kanske kan föda andra tankar än rosa tuggummibubblor. Något att fundera på...

2008-03-05 @ 10:38:53
URL: http://pams.bloggspace.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits