Facebooken som dog ?

Hej Tisdag.

Idag gick arbetsdagen fort... tror det hade att göra med att jag försov mig imorse...
Vaknade kl.05.50, tryckte på snooze, 06.00 *snooze* 06.10 *snooze*...osv. till 06.50....
Brukar åka hemifrån 06.50-07.10..men men...

När jag kom hem från jobbet hade CH lagat en brakmiddag !
Blodpudding och Bacon med Lingonsylt...Mums !

Efter middagen gick vi för att vila.... Ooops.. somnade visst =)
Nu är klockan 19.32 och jag har bara lust att duscha och sen krypa ner i sängen igen....


Facebook... Är det någon fler än jag som skaffade en facebookkonto, addade ca 100vänner, gick med i klubbar, tyckte att facebook var "Jättebra"...
Men som idag inte längre orkar logga in på facebook?
Skönt, då är man inte ensam alltså....

Men allt har sin tid...
Första var det Lunarstorm, sen skaffade jag Nightlife, Sen facebook...
Och nu...?
Fan,.. har jag blivit för gammal....


Nu är det glasspaus här hemma..../Frida





Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits