"Du var ingen liten pojke..."

Haha....
Idag blev Carl-Henrik långförklarad av en mycket nårgående man...

VI hade varit och handlat lite mat på ICA Kvantum Nacksta...
Vi står i kön för att betala...
Helt plötsligt så ser jag en man ställa sig mycket nära Carl-Henrik....
Självklart tror jag att det är någon som känner Carl-Henrik...
Mannen böjer sig fram över Carl-Henrik och säger:
"Du var ingen liten pojke..."
C-H blir alldels paff och får bara ur sig "Ehh..öhh.. Nej..."

Själv trodde jag att det var en bekant, men rätt snart gick det upp för mig att så inte var fallet...

Hade mkt svårt att hålla mig för skratt...

Dagens Lunch:   Piccolosallad m. senapsdressing
Dagens Middag: BLodpudding m. Bacon
Dagens Bonus: 2st semlor !!!

Hej så länge.




Postat av: Anonym

Du måste skämta två !!!!!!! SEMLOR...Ja åt ingen i går på SEMELDAGEN...orättvist..två stycken..men gott....

2008-02-06 @ 23:16:32
Postat av: mli

Piccolosallas med senapsdressing, åh finns inte mycket som är godare än det! :)

Postat av: Jessica

Hej gumman!

Nu har jag varit in och uppdaterat mig lite... ni verkar må bra... det är huvudsaken... :o)

2008-02-11 @ 11:38:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits