Shoppingsöndag!

Hejsan!

Idag var det visst Söndag..
Arvid har sovit bra inatt, men dock lite väl många matpauser..
Börjar kännas att det var ca 2månaders sedan man sov mer än 4 timmar i sträck...
Men det är värt det .. på alla sätt och vis :)

I natt hade CH lite svårt att somna, så jag och Arvid gav honom rejäl sovmorgon i dag..
Jag och Arvid insåg att jag inte kunde gå på arbetsintervju i "gravidkläderna"...
Så vi lät pappan ligga och sova, medans vi två åkte ner på Birsta City..

Bästaste bäbisen vet när man ska sova.. så han sov hela shoppingturen :)
Så jag kunde i lugn och ro shoppa, och tillochmed prova kläderna i provrummet..
Blev liiiiite trångt med barnvagnen inne i de små provrummen..men men :)

Shoppingresultat:
* 1 par jeans
* 1 par svarta finbyxor
* 1 tröja
* 4 par strumpor till prinsen
* 3 par skor till mig !!!

Här kommer bilder på skorna!






Skorna shoppade jag till kanonpris på Skokanonen (Köp 3 betala för 2)
Jeansen och byxorna var nedsatt i pris..
Tröjan fick jag dock betala fullpris för !

Nu är CH iväg och shoppar... Vitmålade plankor/bräder...
Han skall göra om i hallen.. ska bli spännande att se slutresultatet...
(kommer att blogga projektet så klart....)


Nu ska jag plocka undan lite här hemma.

Kram /Fridan !




Postat av: Acca

fina skor, bilder på kläderna då???:) vart ska du på intervju nånstanns???lycka till kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits