Natten går tunga fjä(r)t...

Hej på er alla lucior, tomtar och pepparkakor!

Luciatåg...
Har du sett något luciatåg idag?
Själv såg jag ett på TV imorse... Så fint så...

Imorse väcktes Carl-Henrik av lilla prinsen som lussade...
Prinsen hade tomteluva och jag höll i lyktan...
Vi sjöng en fin sång och pappaCarl-Henrik blev så glad så :)


Ang. fjärt ...
Prinsen har haft lite ont i magen och inte velat fjärta nu på 2 dagar..
Men pust! För ca 1 timme sedan så brakade det loss...
Så jobbigt att se prinsen ha ont i lillmagen :(

Handbollsmatch...
Idag har jag, Arvid och mormorEva varit på handbollsmatch...
Idag trodde vi verkligen att dem skulle vinna.. men men ...
Huvudsaken är väl att dem har kul... och det har ni va?

Så här såg mormorEva ut på handbollen...

Med på bilden ser ni också Mr. Pepparkaka...
Mr. Pepparkaka har känsliga öron... så bra att han skyddar dem från oljudet!!

Stjärngosse, pepparkaka eller tomte?
Eftersom alla andra barn en dag som denna klär ut sig, så ville Arvid också göra det..
Jag frågade Arvid om han ville vara:Pepparkaka, Stjärngosse eller tomte...
Han sa: "NEJ!! Jag ska vara supermannen...."
så... ja... han fick väl det då!

Här ser ni en nöjd supermannen som nyss fått en ny blöja :)





En trevlig fortsatt luciakväll önskar vi er !




Postat av: Carl-H

Kan nog tyvärr säga att så värst kul är det inte med handboll just nu, men det vänder...... kanske.

2008-12-13 @ 18:05:06
Postat av: Heidi

Måste fråga vart ni fått tag på pepparkaks gubben?

Postat av: FavvvoKjell

Vilken fin mormor du har Arvid!

Hon kan inte vara en dag över 27...

Men hur går det till?

Jag ser att det är mormors smile du fått...

Du är verkligen en riktig superman i din dräkt, det är du också utan din dräkt...

Hur gick det för pappa idag då? det är dax att vinna en match nu...

2008-12-14 @ 17:39:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits