mobilBlogg: Har Arvid redan valt v

MMS

mobilBlogg: Har Arvid redan valt vilket lag han ska hejja på? Eller är det pappan som försöker att påverka honom?





Postat av: Acca

åt vilket håll är de då? de där var ju bilder som jag tagit för länge sedan..så minns nog inte hur jag gjorde...ahh kram kram

Postat av: fajfaj Claes

Tycker det ser ut som Arvid gjort ett aktivt val.

2008-12-19 @ 12:58:20
Postat av: FavvvoKjell

Det ser ut som om Arvid är lite osäker på om det verkligen är rätt klubbmärke på muggen,det är mycket tveksamt...

Jag vet vilken klubb han håller på och vet vilket klubbmärke det är på Arvids tröja...

2008-12-19 @ 17:20:29
Postat av: Jessica

Ja vad säger man... maken min tycker muggen är väldans fin..... men men.... jag kan väl inte önska ett HV-fan i Sundsvall förstås...

2008-12-19 @ 23:17:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits