Lillfisen är nu 2 månader :)

Hej hej.

Kan ni förstå vad tiden bara springer iväg!!
Lillfisen är redan 2 månader .. så liten och söt :)
Tyckte att det var nyss som vi berättade våran underbara nyhet "Vi ska ha barn"...
Och nu ligger han här på sin lekmatta och jollrar ... åhh...

Livet är precis som vanligt, fast 1000 gånger bättre... :)
Arvid berikar våra dagar med sin underbara närvaro..
Oftast är han glad och nöjd.. men ibland då skriker han rakt ut .. MAAAAT..
Ger man honom då mat inom 2 sekunder så blir han fort nöjd :)

Idag fick han jättefina presenter av mormor och Kjell !
Overall, tröja, strumpor, tossor och en pepparkaksdocka!!
Bilder kommer så klart sen :)

Idag har jag, Arvid och mormorEva varit på kyrkis !
Samma kyrkis som jag var på när jag var lite, och samma fröken!!!
Gunnel... :) Jättekul, kommer att gå dit fler gånger!!

Nu sitter vi och väntar på att pappan ska komma hem från jobbet..
Både jag och Arvid saknar honom när han jobbar.

Kram-/frida och aRviD




Postat av: Farmor

Hej lilla snutten, farfar och jag hälsar och skickar många kramar och pussar vi ses snart då kan vi få snusa på dig en stund.

Puss

Puss

2008-12-03 @ 14:04:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits