Jag för ca 2,5 månader sedan ! v

MMS

Jag för ca 2,5 månader sedan ! varannan lustgas varannan pannkaka. . . Tänk vad tiden går fort! :-)





Postat av: Maria

Stort Grattis till jobbet! Vad skönt för dig!

Ha ha, vilken härlig bild :)

Det är konstigt... när jag tänker på när vi gick och väntade på Hugo och när äntligen den stora dagen kom, så kan jag faktiskt längta tillbaka. Jag längtar efter den där känslan och alla förväntningar man hade och nyfikenheten efter att få träffa sitt lilla barn och hålla i honom för första gången. Våra små prinsar har verkligen gjort våra liv magiska!!

Hoppas att Arvid vill sova i natt då!! Hugo är lite snorig nu, så han har sovit lite knackigt några nätter. Vaknat och gallskrikt, men somnat om de flesta gångerna.

Ska krypa i säng nu, bredvid mitt lilla hjärta.

Angelica o Gustaf har varit här på middag ikväll. Skjutsade hem dem för ett tag sedan.

Ha en supermysig helg!!

Kramar!!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits