Hmm.. testar något nytt..

Hej hej!
Idag har det varit fullt ös :)

Dagens Schema:
* Skjutsa CH till jobbet
* BVC+ läkarkoll för Arvid
* Kyrkis m. julgröt

* Media Markt
* Städa
* Hämta CH från jobbet!

BVC:
På BVC gick det som vanligt mycket bra!
Idag var det ingen vägning, och ingen mätning..
Men istället så var det en doktor som klämde och kände på Fisen...
Arvid tyckte att det var roligt, så han låg och såg så nöjd ut hela tiden.
Allt såg jättebra ut sa tant doktor :)

Kyrkis:
Idag var det "julavslutning" på kyrkis (som eg. heter "stor & liten)
Man fick idag äta julgröt, skinkmacka , julmust och godis!!
25:- kostade det/familj...
Tror ni inte att jag glömde att betala då!!!
*gud som haver barnen kär, förlåt mig som nyförlöst är*
Så där ja.. nu känns det bättre.. får betala nästa gång vi kommer dit!!!

På kyrkis var det fullt ös, jättemycket folk där idag.. kul kul!
Maria o lille Casper var där, Casper är ett riktigt charmtroll.. alltid go o glá! :)
En annan tjej som heter Helene var också där, med sin lille son Elton!
Både Maria och Helene är jättetrevliga tjejer...!!
Roligt nog så upptäckte jag och Helene att vi bor grannar!!
Vi ser varandra om vi tittar ut genom fönstren!

Nu ligger lille Arvid och sover i sängen.. själv skall jag plocka lite här hemma..

Tjo ho /Frida!


Följ min blogg med bloglovin
Vet ej vad funktionen eg. går ut på... men testar iaf...




Postat av: Maria

Hejsan!!!

Tack för dom trevliga orden du skrev på din blogg.Du e oxå en trevlig tjej.Ha det:) kram

2008-12-16 @ 18:59:02
Postat av: Maria

Hej igen!!!

Förresten ha du någon msn?Mvh Maria

2008-12-16 @ 19:01:27

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

hits